Utmaning - Svaren

Hej!

Nu var det några dagar sen ni hörde något ifrån mig, har koncentrerat mig rätt mycket på min andra blogg, men jag lovar att jag ska skärpa mig! :)

Jag har blivit utmanad av "Emelies skafferi" att svara på några frågor, så här kommer de...


Vilken mat äter du ofta?

Jag äter väldigt mycket ägg, keso, kyckling, lax och avakado :)

När du är på kalas, är du den som sitter, eller hjälper du till med att duka av?

Jag är oftast den som sitter när jag är bortbjuden.


Vart sitter du helst när du bloggar?

jag ligger på golvet framför min laptop och småkollar på tv på samma gång :)


Köper du trisslotter ofta?

Nästan aldrig.


Vilken stad eller land har varit din bästa semester? 

Danmark, stuga precis vid havet, var helt fantastiskt!

Vilken TV kanal tittar du mest på?

Oj, det är nog trean och sexan skulle jag tro.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0

Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar
Blogglista.se
BlogRankers.com
MediaCreeper
Creeper
Top Affärsverksamhet bloggar

Blogg Topplista
Nätets bästa sajter!
Butiksoppet.se topplista
Startblogg.se

Matbloggstoppen
Check PageRank