Handla mat på internet?

Hej!

För några år sedan när internet växte sig större och större kommer jag ihåg hur jag brukade sitta och lyssna på hur de vuxna skojade om att "snart kan man väl tom. handla matvaror på internet", nu, bara några år senare, kan man det! Och det är inte bara torrvaror, grönsaker eller frukt, utan det är både mejeriprodukter, kött osv.

Vad tycker ni om detta? Har ni testat handla från någon matbutik på internet?

Jag har inte testat, jag har däremot köpt hem grönsaker och frukt från Mossagården, men jag skulle inte våga köpa hem kött eller mejeriprodukter. Jag vill kunna kolla kvalitén på köttet och utgångsdatumet innan jag betalar för det!

Nu kan man tom. beställa sin pizza över nätet och få den hemkörd!


Kommentarer
Postat av: ee

Hejhej!

Har du en bild som du tycker förmedlar glädje/lycka?

I så fall ta en till på min blogg & anmäl dig till min fototävling!

Du har inget att förlora!

Kram!

2009-03-31 @ 10:46:46
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha... Vi har provat det där pizza.nu. Funkar ganska bra, iaf när man är bakis... ;-)



Kramar!

2009-03-31 @ 22:13:33
URL: http://www.giblogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0

Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar
Blogglista.se
BlogRankers.com
MediaCreeper
Creeper
Top Affärsverksamhet bloggar

Blogg Topplista
Nätets bästa sajter!
Butiksoppet.se topplista
Startblogg.se

Matbloggstoppen
Check PageRank